Jeśli nasza koszulka nie spełnia Twoich oczekiwań i niestety chcesz się z nią rozstać, spójrz na instrukcję poniżej:
Zwrotu, zgodnie z regulaminem, możesz dokonać przez 14 dni od daty dokonania zakupu, koszulka nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Stałeś się właśnie właścicielem jednej z naszych koszulek, ale zamówiony przez Ciebie rozmiar nie leży dobrze, albo wolisz jednak biały T-shirt zamiast czarnego? Żaden problem!
Wymiany, zgodnie z regulaminem, możesz dokonać przez 14 dni od daty dokonania zakupu, koszulka nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
1. Wejdź więc na naszą stronę i sprawdź czy koszulka na którą chcesz dokonać wymiany jest dostępna w magazynie.
Jeśli tak, napisz do nas (email/formularz kontaktowy), że planujesz wymianę, a my zarezerwujemy dla Ciebie koszulkę.
Jeżeli koszulki nie ma w magazynie – niestety jedyne co możemy zaproponować to zwrot środków (opis zwrotów znajduje się wyżej w sekcji Zwroty).
2. Zapakuj koszulkę i nadaj ją na adres podany na dole strony.
3. Po otrzymaniu paczki sprawdzimy, czy koszulka jest w nienaruszonym stanie – jeśli wszystko jest OK, nadamy do Ciebie paczkę z nową koszulką! 🙂
Dane do wysyłki z paczkomatu do paczkomatu:
Kreska Brand
507946537
Numer paczkomatu: KNL02M (Narutowicza 5, Konstantynów Łódzki)
kreskabrand@gmail.com
Adres do wysyłki kurierem:
Martyna Jasiak
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 15/38
kreskabrand@gmail.com