Zwroty i wymiany

Zwrot

Jeśli nasza koszulka nie spełnia Twoich oczekiwań i niestety chcesz się z nią rozstać, spójrz na instrukcję poniżej:

Zwrotu, zgodnie z regulaminem, możesz dokonać przez 14 dni od daty dokonania zakupu, koszulka nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

  1. Napisz do nas (email/formularz kontaktowy), że planujesz zwrot.
  2. W wiadomości możesz od razu podać numer konta bankowego na jaki mamy zwrócić środki.
  3. Nadaj przesyłkę w wybrany przez Ciebie sposób (adres do wysyłki podaliśmy na dole strony).
  4. Po otrzymaniu koszulki i sprawdzeniu czy nie nosi śladów użytkowania dokonamy zwrotu środków na wskazane wcześniej konto. Mamy na to 7 dni roboczych.

Wymiana

Stałeś się właśnie właścicielem jednej z naszych koszulek, ale zamówiony przez Ciebie rozmiar nie leży dobrze, albo wolisz jednak biały T-shirt zamiast czarnego? Żaden problem!

Wymiany, zgodnie z regulaminem, możesz dokonać przez 14 dni od daty dokonania zakupu, koszulka nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

1. Wejdź więc na naszą stronę i sprawdź czy koszulka na którą chcesz dokonać wymiany jest dostępna w magazynie.
Jeśli tak, napisz do nas (email/formularz kontaktowy), że planujesz wymianę, a my zarezerwujemy dla Ciebie koszulkę.
Jeżeli koszulki nie ma w magazynie – niestety jedyne co możemy zaproponować to zwrot środków (opis zwrotów znajduje się wyżej w sekcji Zwroty).
2. Zapakuj koszulkę i nadaj ją na adres podany na dole strony.
3. Po otrzymaniu paczki sprawdzimy, czy koszulka jest w nienaruszonym stanie – jeśli wszystko jest OK, nadamy do Ciebie paczkę z nową koszulką! 🙂

Adres do wysyłki

Dane do wysyłki z paczkomatu do paczkomatu:
Kreska Brand
507946537
Numer paczkomatu: KNL02M (Narutowicza 5, Konstantynów Łódzki)
kreskabrand@gmail.com

Adres do wysyłki kurierem:
Martyna Jasiak
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 15/38
kreskabrand@gmail.com